Ramazan ayının manevi iklimini, birlik ve beraberlik ruhunu vatandaşlarımızla aynı sofrada paylaştık. Alacakaya Belediyesi olarak düzenlediğimiz geleneksel iftar yemeğimiz, hemşehrilerimizin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Başkanımız Başaran Yaşlı’nın da katıldığı iftar programında, dualar eşliğinde oruçlar açıldı ve sohbetler edildi. Rahmet ve bereket ayı olan Ramazan’da, soframızı paylaşan, kardeşlik bağlarımızı güçlendiren tüm Alacakayalı hemşehrilerimize teşekkür ederiz. Rabbim tuttuğumuz oruçları ve dualarımızı kabul eylesin.
T.C. Alacakaya Belediyesi
×